onsdag den 22. april 2009

Stik Chavez en på skrinet!

Dagens mand: Hvorfor ikke stikke Chavez en på skrinet?

Greg Gutfeld

Da jeg var omkring 10 år gammel måtte jeg afsted til en forfærdelig sommerlejr hvor de samlede alle os elever samme sted, uanset alder. Der sad jeg så, ved siden af en ældre fyr ved navn Patrick, han elskede at plage mig hele dagen i vores læderklasse (nej, det er ikke hvad du tror det er:Vi fremstillede punge og bælter.

Hver eneste dag, ventede denne kraftidiot på mig efter skoletid og krævede penge af mig, som jeg ikke ville give ham, selv da hans trusler blev mere alvorlige. Endelig, for at få fred gav jeg ham 50 cents, og så syntes han godt om mig. Han slog mig venligt på skulderen.

Bagefter kørte han direkte over mig på sin cykel.

Jeg fortæller kun det her fordi jeg jo kan se Obama, der regelmæssigt er i dialog med de bøller og slyngler - der i årevis har generet og svinet Amerika til. Jeg håber Obama er klar over at "dialog" og venlige håndtryk ingen mening har for dem. Der er nemlig noget jeg har lært: Man kan ikke rehabilitere en bølle. Bøller har nemlig ikke 'råd' til at forandre sig, fordi deres magt kun består gennem frygt, ikke gennem kompetence, tillid eller popularitet. Det jeg mener er, forholdene er så elendige for Chavez i Venezuela, at det eneste han kan gøre for at holde opmærksomheden borte fra sin egen korrupte uduelighed er at knytte næven mod Amerika. (læs evt denne artikel om mobning på synopsis)

Det der er endnu værre er: Chavez er skiderik af en bølle som vi kunne fjerne i søvne - hvorfor han lige netop derfor fortsætter sin bøllemanerer. Han ved, at ved at lege David overfor os som Goliath er hans offerrolle sikret, hvis vi beslutter at nu skal han holde mund.

Med ved at belære os om hvad der er galt med Amerika giver Chavez Obama en gylden mulighed for at gøre noget vi alle ville holde af at betragte: Forsvare Amerika, ved at tvære Hugo ud som en tortilla.

Jeg kunne godt tænke mig at se, om der er noget andet nedenunder Obamas jakkesæt end de velformede mavemuskler.

Greg Gutfeld Greg Gutfeld.

Note: Synopsis. Denne artikel vil måske kunne være interessant: Mord i Caracas

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails