søndag den 20. marts 2011

Bevidste løgne gavner en dårlig sag

Jesse Jackson: Stop "spillet" du krænker vor intelligens

Lloyd Marcus


Jeg tænker altid, "Hvordan kan jeg forklare det så min bror David vil kunne forstå det." Misforstå mig ikke, David er utrolig klog. Jeg betragter David som tilhørende den gruppe af amerikanerne der ikke lytter til taleradio, ser Fox News eller følger med i politik. David arbejder hårdt, fodboldtræner for børn og passer sin familie. Davids politiske nyheder, og viden, består i at fange små lunser her og der fra de overvejende venstreorienterede førende medier.

Folk som David er med i Jesse Jacksons og hans slængs "spil." Jacksons seneste ækle forsøg på at "spille" med det amerikanske folk skete under et Fox News interview i Wisconsin. Hans kommentarer angående guvernør Walker, Republikanerne og de protesterende var fyld med absurde klicheer og løgne.


Når Jackson åbner munden, og det uanset kendsgerninger eller selve situationen, pensler Jackson et billede af fattige lidende mennesker, børn der lider og mennesker uden håb for fremtiden. Det er 1950'ernes borgerrettighedskamp forfra. 


Det er frustrerende i sig selv at Jacksons gamle traver virker. Hans venstreorienterede kammesjukker i medierne vil ignorere kendsgerningerne videregive Jacksons bedrageriske bemærkninger uden kritik. Min bror David vil sluge de stærkt farvede nyheder.


Ved vor familiesammenkomst vil han spørge, "Hej bror, hvorfor kommer du sammen med de hadefulde, onde og racistiske Republikanere og Tea Party folkene?"

Uretfærdighed og slemme fyre giver mig myrekryb. Amerikanere der er blot en smule opmærksom på politik bliver "manipuleret," spillet med, af Jesse Jackson og de venstreorienterede medier. Forkasteligt.

Som jeg sagde så har uretfærdighed altid bekymret mig.



9. klasse, terminsprøve i frk. Hornets engelskklasse. Jeg lænede mig over til Barbara Jeans bord for at ville låne en blyant. Frk. Hornet så mig. Hun formodede at vi var ved at snyde. Idet hun nægtede, at ville høre på en forklaring, blev begge vore prøver smidt i papirkurven. Jeg blev meget vred. Ikke på egne vegne. Jeg var helt ødelagt over den uretfærdighed som Barbara Jean blev udsat for på grund af den kasserede prøve, og at hendes integritet var blevet tilsmudset trods det hun var helt og aldeles uskyldig. Hun havde nemlig ikke svaret på min anmodning om at låne en blyant. Min skyld var overvældende.


Lad os dvæle ved nogle få at Jacksons løgne. Jeg erkender at kalde Jackson en løgne kan være ret så barsk.

På CNN kaldte jeg formanden for NAACP, Ben Jealous for en løgner da han sagde han havde set skilte med teksten "Lynch Barack Obama og Eric Holder" ved tea parties. Hvis sådanne skilte eksisterede, da ville de venstreorienterede medier helt sikkert have sendt historien i omløb. Ingen udover Jealous havde set sådanne skilte. Derfor er manden en foragtelig, racehadstilskyndende løgner.


Jeg tror at Jackson og hans slæng med overlæg forvrider sandheden, vildleder manipulerer og krænker det amerikanske folk. De er de sluppet af sted med i alt for lang tid. Nu er det på tide at de hindres deri og holdes politisk ansvarlige.

Selv Fredsfyrsten og Kærlighedsfyrsten påpegede det onde, "I slanger, generation af giftslanger, hvordan kan i undslippe fordømmelsen til Helvedet?" Uha, folkens det er en ret så stærk irettesættelse. Jeg tror ikke en sådan udtalelse ville kunne passere i de venstreorienterede medier og demokraternes høflighedstest.

I sit Fox News interview fra Wisconsin "spillede" Jackson med de godhjertede amerikanere som min bror David ved at fylde deres hjerter med løgne.

Jackson sagde at de protesterende lærere i Wisconsin lider voldsomt, mister deres arbejde, deres hjem går på tvangsauktion og de har ingen steder at tage hen. Jamen Gode Gud, hvor må guvernør Walker dog være en gennemført led republikansk tea party Bandit!

Trods Jacksons ihærdige anstrengelser for at portrættere dem som sådan er Wisconsin lærerne ikke fattige landarbejdere med høtyve der kæmper om brødkrummer fra deres onde godsejere.

Wisconsin lærerne får betalt deres løn og for deres goder, i gennemsnit, det dobbelte af det som deres chefer, Wisocnsin skatteydere får. Wisconsin lærerne tjener 89000 dollars i løn og goder for ni måneders arbejde.

Jackson sagde de protesterende læreres hjem går på tvangsauktion. Det er ikke sandt.


Jackson sagde de protesterende er arbejdere der har mistet deres arbejde. Ikke sandt. Det er en kendsgerning at guvernør Walker forsøger at redde deres jobs.

Sagens kerne er at Jackson udfald er noget svineri.




Jackson spillede et "spil" med min bror David og alle de hårdtarbejdende anstændige amerikanere der er travlt optaget at få deres udkomme, opfostre deres familier og ikke er særlig opmærksomme på dette spil. Det er gennemført ækelt. Den mand er uden skam.

http://www.americanthinker.com/2011/03/jesse_jackson_stop_playin_us_b.html


Lloyd Marcus, Proud Unhyphenated American
LloydMarcus.com
Spokesperson & Entertainer of Tea Party Movement & Tea Party Express.
The American Tea  Party Anthem cd/album.
Confessions of a Black Conservative, written by Lloyd Marcus & foreword by Michelle Malkin
President,
NAACPC (National Association for the Advancement of Conservative People of ALL Colors)
Join Lloyd Marcus
Facebook Page
Tea Are The World, "Taking Back America" The Making of Documentary... The MUST SEE Tea Party Historic Conservative Music Event !

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails