søndag den 18. november 2012

Vandt Obama virkelig?


Joseph Farah

Spørgsmålet skal stilles, og hvor jeg dog ville ønske det ikke var nødvendigt. Men da ingen andre vil - falder det på mig.
Vandt Barack Obama faktisk på lovlig vis, retfærdigt og ordentligt dette valg?                                 
Mit svar er et utvetydigt NEJ.                        
                                        
Det var ikke et frit og retfærdigt valg. Kendsgerninger er, at hvis vi som nation ikke anerkender virkeligheden i det jeg siger, så vil vi måske aldrig have et frit og retfærdigt valg i fremtiden i denne tidligere så store nation.                    

Her følger så nogle kendsgerninger der kan overvejes:


  • Aktive tjenestegørende i militæret blev systematisk nægtet adgang til at stemme og det over hele verden. Dette ville være en skandale hvis det skete en gang. Men det har været normen siden Demokraterne fik ledelsen af Forsvarsministeriet. Det ville være en skandale hvis det skyldtes inkompetence. Men det synes at være en bevidst indsats for at undertrykke stemmer fra militæret. Det ville være en skandale hvis det ikke var et valg der var tæt. Og det var det.

  • Før valget kæmpede Demokrater for åben afstemning uden krav om identifikation - islær Foto-ID. Ganske så tilfældigt vandt Obama hver stat der ikke kræver fuld Foto-ID. Demokraterne argumenterede for at vælger ID-love hindrer det at stemme. Men det gør de ikke. De undertrykker kun den ulovlige stemme.
  •  

  • I hele Philadelphia blev GOP (Republikanere) valgobservatører tvunget (og på ulovlig vis) bort fra valgstederne. Tilfældigvis (eller ikke) modtog Obama “astronomiske” stemmetal i de selvsamme regioner, herunder steder hvor han modtog 99% af stemmerne. Ward 4, der også havde en valgobservatør til stede klædt i Obama udstyr, gik massivt til Obama. Obama modtog 99,5% af stemmerne og slog dermed Romney med 9955 mod 55.

  • Obama vandt også 99,8% af stemmerne i 44 Cleveland distrikter. I en anden Ohio kommune, vandt Obama med 108% af de registrerede vælgere.

  • Obama fik 10 millioner færre stemmer end i 2008. Romney modtog 3 millioner færre stemmer and McCain. Obama vandt i fire kritiske svingstater med en total på 500000 stemmer.


  • Cirka 5 millioner uafhængige vælgere skiftede fra Obama til Romney i 2012. Derfor begyndte Romney med et forspring på 2,5 millioner i forhold til McCain i 2008, som Jack Wheeler påpeger. Det betyder at 5,5 millioner Republikanske stemmer ikke blev talt med. Enten dukkede de ikke op for at stemme, eller de blev ikke talt med. Tror nogen virkelig at der var mindre entusiasme blandt Republikanerne ved dette valg end i 2008?

Jeg kunne fortsætte, men du forstår forhåbentlig pointet. I et tæt valg, er sådanne unormaliteter ikke acceptable. I et valg hvor al vælgersvindelen synes at være udøvet af den ene side kunne det udgøre hele udvalget af valget. Værre endnu, ville en skrupelløst parti, der begynder på sådanne forbrydelser for at vinde nogensinde kunne få lov til at deltage i endnu et frit og retfærdigt valg i fremtiden - og især hvis forbrydelserne ikke udstilles og straffes hårdt?

Jeg tror at i valget kom mindst 5% af Demokraternes stemmer gennem svindel. Det ville betyde at Republikanerne skulle slå Demokraterne med 6% for at vinde. Jeg erkender nu at jeg var alt for konservativ i mine forudsigelser om det forventede niveay af kriminalitet begået af Obamas Demokrater.

Husk hvor Obama kommer fra. Han var en samfundsorganisator og advokat for ACORN, der er intet andet end en organiseret forbryderfront med fokus på at ændre valg. Tror jeg at Obama vandt retfærdigt og ordentligt? NEJ, jeg mener han kun vandt på grund af systematisk svindel, korruption og misbrug her i 2012 valget.

Højst sandsynligt ville det ikke have været et tæt valg om Obama ikke havde snydt - på enhver måde - var det hele hovedpunktet i hans kampagne.

Kan vi gøre noget ved det nu?

Højst sandsynligt ikke.

Men hvis vi ønsker at sikre at Amerika har frie og retfærdige valg i fremtiden, så skal vi bare i gang nu. Amerikas politiske system er ved at blive til et ‘bøllekrati.’

Jeg kæmper imod.

Og du kan hjælpe mig i denne kamp.

Jeg udfordrer Obamakampagnens accept af de ulovlige donationer. Jeg har indgivet en klage og sag ved  Federal Elections Commission med en betydelig omkostning til følge. Jeg har ingen illusioner om at det vil være let at udfordre en siddende præsident med hans eget bureaukrati. Men jeg gør det alligevel. Samtidig er der nogen i pressen der ville foretrække om det var mig der blev anklaget for svindel med stemmer for mine bestræbelser for at afklæde systemet. Jeg ville ikke være det mindste overrasket om den Demokratisk maskine forsøger på noget sådant.

Derfor har vi brug for din hjælp.

Vi kæmper for at bevare Amerikas frihed - intet mindre.

Vi kæmper for at bevare konceptet med repræsentativ regering - valg der faktisk har betydning.

Vi kæmper for at udstille det som ingen andre nyhedsbureauer i verden åbenbart ingen interesse har i at udstille - den dystre underverden af korruption, svindel og misbrug af vort politiske system.
Kan du hjælpe?
 
Joseph Farah is founder, editor and CEO of WND and a nationally syndicated columnist with Creators Syndicate. He is the author or co-author of 13 books, including his latest, "The Tea Party Manifesto," and his classic, "Taking America Back," now in its third edition and 14th printing. Farah is the former editor of the legendary Sacramento Union and other major-market dailies.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails