onsdag den 28. august 2013

Afslag byggetilladelse - så kald det en moske

Bernie Planck

Mange banker og retssale har forbud mod at ansigtet er tildækket når man træder indenfor af sikkerhedsgrunde. Der er forlystelsesparker der har forbud mod løse tørklæder og løstsiddende tøj for at hindre ulykker ved afbenyttelse af forlystelsesredskaberne; men muslimer kræver niqab-klædte kvinder skal være undtaget sådanne regler, og det af religiøse grunde.

Derfor mente jeg det var på tide at drage fordel af den form for politisk korrektheds sindssyge pladder næste gang jeg ønskede at gøre noget vanvittigt, ulovligt eller illegalt.

Jeg ansøgte her for nylig om tilladelse til at opføre et nyt hus.

Det skulle være 30 meter højt, og 120 meter bredt, med 9 kanontårn i forskellige højder og vinduer overalt og et udendørs højtalersystem.

Der skulle være P-plads til 200 biler, en 4 meter høj mur rundt om og jeg ville male den grønharkerfarvet med lyserøde plamager.  

Byrådets besked til mig: “Glem det...KOMMER ALDRIG TIL AT SKE!”

Derfor sendte jeg ansøgningen igen, men denne gang kaldte jeg det en ‘Moske.’
Badshahi Mosque, Lahore, Pakistan
Photo Credit: VUDESK

Byggeriet begynder på mandag.
Hvor jeg dog elsker dette land. Det er regeringen jeg er bange for.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails