fredag den 1. januar 2016

Obama og hans underbukser

Obama taler underbukser med Jerry Seinfeld



Præsident Obama har lige netop givet mere brændstof til sine kritikere ved at være med sammen med Jerry Seinfeld på the webcast “Comedians in Cars Getting Coffee” og diskutere, blandt andet, hans personlige valg af undertøj.
I den 19 minutter lange video udspørger Seinfeld Obama om dennes morgenrutine, der indbefatter - først barbering, og derpå motion, og hvor langt han kunne gå i sine underbukser før han møder nogen.
Seinfeld spurgte derpå Obama: “Hvis jeg åbner din skuffe med undertøj, - et mærke eller flere forskellige?”
Obama’s svar?
“Man skal have et mærke,” og tilføjede at han også foretrækker en farve på undertøjet.
Et kortere klip på Twitter shows viser Seinfeld der spørger Obama: “Hvis jeg nu åbner din skuffe med undertøj, - et mærke, en farve?” Videoen viser så straks de to der går væk fra køkkenbordet mens Seinfeld klager over “mine sko knirker.”
For og imod debatten kommer efter at en anden Hollywod komiker David Spade kritiserer Obama for at bruge for megen tid på at være på TV og degraderer præsidentembedet.
Som WND rapporterede, henviste Spade til Obamas seneste fremtræden i realityshowet  “Running Wild With Bear Grylls” og sagde: “Jeg kritiserede Obama, fordi jeg mente, at en præsident burde have noget mere værdighed end det viste - jeg mener - jeg erkendet at Woodrow Wilson en gang gik med i ‘Dancing With the Stars,’ men hvad laver han (Obama) dog i de reality shows? Det er bare lidt for mærkeligt for mig, det er alt for meget.”
Og som en vært på Fox & Friends  spurgte da man diskuterede Seinfeld-Obama sketchen: “Ønsker vi virkelig at vor præsident gør dette” mens terrorismen og andre dødsens alvorlige problemer bør imødegås?
Seinfeld’s produktion er på syvende sæson. Denne sæsons premiere viser Seinfeld der kryber rundtt i buskene uden for Det Ovale Værelse og banker på ruden til Obama.
Han spørger derpå: “Er du klar?”
Og Obama svarer lettere irriteret: “Jeg har noget jeg skal lave.”
President Obama and Jerry Seinfeld in the White House, during taping of "Comedians in Cars Getting Coffee." (White House, via Twitter)
Præsident Obama og Jerry Seinfeld i the White House, under optagelsen af “Comedians in Cars Getting Coffee.” (White House, via Twitter)
Så ser man Seinfeld slænge sig i sofaen i Det Ovale Værelse, gnaskende æbler mens han spørger, “Er de vasket?”
På et tidspunkt i videoen beundrer de to Seinfelds 1963 Corvette Sting Ray Split Window Coupe og kører en tur. De cirkler rundt på området oml Det Hvide Hus med Obama som chauffør, med en hånd, og ignorerer det han omtaler som “alt det der med 10 minutter i to.” (bedste placering af hænderne på rattet)
Så peger Obama på sin egen præsident limousine: “Jeg kan ringe til en atomubåd fra den. Det kan du ikke vel? Det er ganske sejt- Og så har den sædevarmere,” sagde Hollywood Reporter.
På andre tidspunkter i videoen joker Obama om Teddy Roosevelt som værende hans favoritpræsident, fordi han forekommer at være “den fyr det vil være sjovest at være sammen med, som lavede så mange skøre ting,” og samtidig får han gin i kaffen af en assistent.
“Jeg nupper blot en smule gin - midt på dagen” sagde Obama mens han tager imod kaffekoppen.
“That gives you a lil zip,” sagde Seinfeld.
author-image Cheryl Chumley


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails