tirsdag den 11. oktober 2016

Til sammenligning: Trumps udtalelser versus Hillarys

Hvis Trump er vulgær hvad er Hillary så?



Advarsel: Hvis du ikke bryder dig om vulgær tale - så hold inde med at læse resten.

-  “Få så den Satans hund] væk fra mig,” sagt til Secret Service K-9 handler.

- “Hvor er det skide flag henne? Jeg vil have det skide flag hængt op hver morgen ved fucking solopgang.” Hillary til ansat ved guvernærpalæet i Arkansas på Labor Day 1991. Fra bogen “Inside the White House” af Ronald Kessler, s. 244.

- “Skrid for Helvede! Det er nok at se jer røvhuller hver dag! Jeg vil heller ikke tale med dig! Udfør dit skide arbejde og hold kæft.” Hillary til hendes State Trooper livvagter efter de havde hilst hende med et “Godmorgen.” Fra bogen “America Evita” af Christopher Anderson, s.90
Billedresultat for filthy mouth hillary
- “Hvis du ønsker at bevare dit job så få bevæget din beskidte røv herover og bær disse poser!” Hilary til en Secret Service Agent der var tøvende over at skulle bære hendes bagage, fordi han ønskede at have hænderne fri i tilfælde af en ulykke. Fra bogen “The First Partner” s. 25.

- “Bliv for Helvede væk, hold jer for Helvede væk fra mig! Kom ikke nærmere end 10 meter fra mig ellers! Gør for Helvede det jeg siger, OK!?” Hillary der skreg til hendes Secret Service hjælper. Fra bogen “Unlimited Access” af Clinton ‘s FBI Agent-in-Charge, Gary Aldridge, s.139.

- “Hvor er den elendige pikslikker?” (kendt som Bill Clinton) Hillary der råber til en Secret Service officer. Fra bogen “The Truth about Hillary” af Edward Klein, s. 5.

- “Din forbandede idiot,” Hillary til en State Trooper der skulle køre hende til et møde. Fra bogen “Crossfire” ~s.. 84.

- “Se så at få landet igen! Jeg glemte mine solbriller i limousinen. Jeg har brug for de satans solbriller! Vi skal bare tilbage!” Hillary til Marine One helikopterpilot der måtte vende om da den var på vej til Air Force One. Fra bogen ” Dereliction of Duty” s. 71-72

- “Hold så op Bill, gem så den pek væk! Du kan ikke duske hende her!!”  Hillary til Guvernør. Bill Clinton da hun ser ham tale med en attraktiv kvinde. Fra bogen “Inside the White House” by Ronald Kessler, s. 243.


http://www.americanthinker.com/blog/2016/10/if_you_think_donald_trumps_comments_are_vulgar_check_out_hillarys_potty_mouth.html#ixzz4Meqo32lT

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails